katil tatil

Yazılma Tarihi : 21.08.2010 19:16:34

Kelimeler : dinlenmek, denize girmek, tatil yapmak, güneşlenmek, serinlemek, valiz, araba, bilet

Dinlenmek  için  tatile  çıktık.Denize  girmek  için  can  atıyordum.Giderken  arabamız  kaza  yaptı,ıssız  bir  yerde  yemeksiz  içeceksiz  kaldık.Yaşamak  için  etraftan  bir  şeyler  getiriyorduk.Ben  hüngür  hüngür  ağlıyordum.Telefonlarda  çekmiyordu.Tatil  yapmayı,güneşlenmeyi  ve  serinlemeyi  düşünürken  böyle  olunca  şok  olmuştum.Babam  etrafı  gezerek  meyve  arıyordu.Herkesin  piskolojisi  geçici  olarak  bozuldu.Annemle  burdan  kurtulmayı  düşünürken  kardeşim  valizleri  çıkartıp  içini  deşiyordu.Arabamız  maf  olmuştu.Babam  bir  yandan  arabayı  tamir  ediyordu.Çünkü  babam  araba  tamircisidir.Neyseee.......Gece  olmuştu  dağ  yolunda  olduğumuz  için  saklandık,çünkü  2  dakkada  bir  dibimizden  kurt  geçiyordu.Herkes  aşırı  ürkmüştü  kardeşim  ağlamamak  için  kendini  zor  tutuyordu.Bir  tane  kurt  okadar  çok  yakınımızdan  geçtiki  kardeşim  bağırdı.Aç  kurt  bizi  duyunca  kovalamaya  başladı.Çığlıklar  içinde  kaçıyorduk.Babam  beni , sündüre  sündüre,kurdu  şaşırta  şaşırta  daha  ıssız  ve  karanlık  bir  yere  girdik.Hiçbir  hayvan  yoktu  burayı  evimiz  yapacaktık.Kardeşimi  kurt  kapmıştı.Annem  kayıplara  karışmıştı.Babamla  sürekli  ağlıyorduk.5  hafta  sonra  annemi  bulmuştuk.Neyseki  kendine  su  ve  yiyecek  bulmuş.Yoksa  ölüsünü  bulurduk.Açlıktan  herkes  maf  olmuştu.Babam  intihar  etme  sınırına  geldi.Bense  herkezi  sakinleştiriyordum.1  hafta  sonra  koskocaman  bir  keçiyi  kestik  ve  yedik.Kendimi  aslan  gibi  hissediyordum.3  günde  dağın  en  tepesinden  en  aşşağı  indik.Kıyıda  gemi  görünce  herkez  ateş  yakmaya  başladı.Gemi  bizi  görünce  almıştı.Ukrayna'da  iniyormuş.Ukrayna'nın en  doğusuna  1  kilometre  kala  gemi  batmaya  başladı.Biz  bir  kayık  bularak  içine  bindik  yanımızda ki  yalvaran  çocuğuda  yanımıza  aldık.Vakadan  tek  kurtulan  biz  ve  o  çocuktu.Çok  geçmeden  köpekbalığı   saldırısı  oldu.Sürekli  üstümüzden  köpekbalığı  atlayıp  birimizi  kapmaya  çalışıyordu.Bir  kişiyi  kapmadan  gitmeyecekti.Üçüncü  atlayışında  küçük  çocuğu  kapıp  gitmişti.Bir  yandan  sevindik,bir  yandan da  üzüldük.Sevimemizin  nedeni  ailemize  bir  şey  gelmedi.Üzülmemizin  ise  çocuktu.Kaybola  kaybola  Rusya'ya  iniş  yaptık.Orada  bir  araba  kiralayıp  Ermenistan'a  kadar  sağ  salim  gidebildik.Ama  Ermenistan'daki  eşkiyalar  arabayı  maf  ettiler.Nasıl  mı  oldu.Bizi  durdurup  arabayı    yaktılar.Iğdır'a  kadar  çalıntı  bir  motorla  gittik.Iğdır'da  motor  iflas  etti.Ve  orada  otobüse  bindik  Konya'ya  tam  girecektik  otobüs  yolda  kaldı.Eve  kadar  yürüdük.Konyadaki  evimiz  ilk  defa  bir  işe  yaramıştı.Eve  geldiğimizde  bir  oh  çektik  ve  kardeşimi  pikolojik  olarak  unttuk.